سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور دبی 21 فروردین 1396

تور دبی 21 فروردین 1396 از بهترین تورهایی است که آژانس مسافرتی سپیدگشت هر ساله ارائه می دهد.

 

مقصد هتل پرواز تاریخ رفت تاریخ بازگشت
دبی 3 ستاره (صدف) ماهان 21 فروردین 1396 24 فروردین 1396

با توجه به نوسان قیمت ها برای آگاهی از ارزان ترین قیمت تورها با ما تماس بگیرید

آژانس سپیدگشت 02188808118

 خدمات
  • بیمه
  • صبحانه
  • راهنما
  • سیم کارت
  • بلیط رفت و برگشت
  • ویزا
  • استقبال فرودگاهی
  • اقامت 3 شب

آژانس سپیدگشت 02188808118

 


  

 

مسجد جمیرا دبی

مسجد جمیرا در طول 10 سال گذشته بازسازی شده و تنها مسجدی است که در 6 روز هفته به غیر از جمعه ها، درهای آن به روی بازدیدکنندگان باز است. حتی غیر مسلمانان هم می توانند از این مسجد بازدید کنند.

مسجد جمیرا دبی

مسجد جمیرا دبی

بازدید از این مسجد فرصت مناسبی برای درک فرهنگ و مذهب امارات خواهد بود. مرکز شیخ محمد تورهایی برای بازدیدکنندگان این مرکز برگزار می کند که شما برای استفاده از این تورها نیازی به رزرو ندارید، فقط باید راس ساعت 9:45 در ورودی مسجد جمیرا حضور داشته باشید. هر تور 75 دقیقه طول می کشد. بهتر است لباس مناسب بپوشید هرچند می توانید لباس های سنتی اجاره کنید.

مسجد جمیرا دبی

مسجد جمیرا دبی

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در خصوص سفر به کشور دبی ، دیدنی های دبی و تور دبی با ما تماس بگیرید. آژانس مسافرتی سپید گشت 88808118

منبع: سایت دبی


  

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی

این مرکز از بازدیدکنندگان و مردم محلی دعوت می کند تا از طریق برنامه های متنوع این مرکز در با فرهنگ های محلی ،آداب و رسوم و مذهب بیشتر آشنا شوند. این مرکز که در سال 1988 تاسیس شده، برنامه های مختلفی از قبیل تورهای گردشگری، تور مسجد گردی، تور منطقه Bastakia، کلاس های آموزشی و برنامه های مخصوص دانش آموزان و بزرگسالان ارائه می کند.

 

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی

دبی یکی از شهرهای دنیا است که مردمی با فرهنگ و ملیت های مختلف در آن زندگی می کنند. هدف این مرکز آمورش تفاوت بین این فرهنگ ها و هم چنین برداشتن موانع بین آن ها و بالا بردن سطح دانش آن ها درباره آدای و رسوم و فرهنگ محلی است.

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی

شما می توانید برای صرف یک صبحانه و یا یک نهار سنتی. یا استفاده از برنامه های برنامه های مختلف فرهنگی به این مرکز که در برج بین المللی wind در مرکز Bastakia واقع شده بروید. برای اولین بار در منطقه این مرکز یک راهه علمی و استاندارد برای شناخت فرهنگ ها ارائه می کند.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی در خصوص سفر به کشور دبی ، دیدنی های دبی و تور دبی با ما تماس بگیرید.
آژانس مسافرتی سپید گشت 88808118

 

منبع مطلب: تور دبی


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 3175
کل یاداشته ها : 10


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ